question & answer

Vackert hår, hur sköter du det?
Tack för svar :)

Tack & bock. Tvättar håret med lite schampoo och mycket balsam. Alltid i kallt vatten. Inpackning när jag känner för det. Låter håret lufttorka till det är lagom fuktigt. Kletar i mina maroccan oil droppar, sprayar håret med värmespray och fönar. Försöker dock föna det så platt som möjligt.
Gillar inte att gå omkring som värsta trollet i skolan, så oftast så är det plattat. Lockar passar på andra, inte på mig.

Hej, vilken är din favoritapp?

Hej! Oj, svår fråga. Jag är lite smått fast i spelet "nyan cat lost in space" men annars står       instagram och fotolr.

Sommarens måsten i garderoben?

I min garderob så är ett par levi's short stort måste. Fråga din mamma om hon äger några från sin tonår, och fixa till de. Lätt som en plätt!
Annars så oversize linnen & tshirts och mysiga tröjor till kvällen. Kanske kommer upp med ett collage sen.

Såg på en bild häromdagen dina ljusstalkar, extremt snygga, vart har du köpt de?

Man tackar!
De är igentligen dricksglas och mamma såg dem när hon var ute och åt någon gång. Så vi köpte via dem, dock måste man nog köpa 100 stycken åt gången.










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

Om du har en blogg:

Din söta kommentar:

RSS 2.0