Your question, my answer

Question
Vet du vilka affärer man kan köpa shorts med nitar i? :)

Answer
Hej du, jag har själv letat jättelänge efter ett par shorts med nitar. Hittade inga i vettig prisklass.
Så jag tog saken i egna händer, skaffade ett par jeans på mammas jobb som var felsydda i ena benet. Klippte av de till shorts, skaffade nitar och började pyssla.
Inte klar än, men när jag är det så ska ni få se resultatet.
Upd; Shortsen på bilderna är från hemsidan (länk nedan) och kostar kring 1500;- utan frakt.
De första är nog ganska höga i midijan och de andra mer normala.
Om du inte vill pyssla själv så kan du hitta sjukt snygga på denna hemsidan.





Postat av: Tilde

dem shortsen på den sidan, är alla dem höga i midjan?

Eller är dem vanliga?

2012-01-22 @ 19:34:27
Postat av: Matilda

Är det höga shorts eller vanliga?

2012-01-24 @ 15:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (som bara jag ser)

Om du har en blogg:

Din söta kommentar:

RSS 2.0